maciek - 2012-11-18 13:16:04

W nawiązaniu do naszego spotkania 5 listopada dotyczącego bieżących spraw związanych z utrzymanie i kosztami eksploatacyjnymi nieruchomości udało mi się pozyskać umowę o przyłączenie budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej. Aby szczegółowo rozpoznać problem z ogrzewaniem i ciepłą wodą musze pozyskać jeszcze „Umowę na dostawę ciepła” wraz z projektem budowlanym, w którym powinno być określone zapotrzebowanie budynku na ciepło oraz faktury od MPEC.
Po analizie umowy z 24 maja 2010 wynika, że właścicielem przyłącza oraz węzła ciepłowniczego w naszym budynku jest MPEC jako dostawca. Z umowy wynika wprost, że nie możemy zmienić zamówionej energii przez 3 lata (do rozstrzygnięcia czy od daty podpisania umowy, czy też uruchomienia węzła).
W związku z tym, że właścicielem węzła jest MPEC jako Wspólnota powinniśmy ponosić jedynie koszty związane z zamówionym ciepłem.
W tym tygodniu postaram się załatwić pozostałe dokumenty.
Jeśli ktoś zainteresowany jest kopią umowy to proszę dać znać. Wersję elektroniczną dokumentu wyślę na maila.

Pozdrawiam,

www.mksrpyskowice.pun.pl www.rezydencja-surykatek.pun.pl www.administracjagw02.pun.pl www.tibiacc.pun.pl www.polskiet2011.pun.pl